Wednesday, June 24, 2009

I'm quite lucky.

Because Matt still wants to marry me even after I do ridiculous things like taking pictures like this:



well this is okay:


but this? oy.


Seriously I really hope he never changes his mind or gets annoyed with my craziness because then I'd be screwed, haha. But I'm pretty sure, deep down he has the urge to make ridiculous faces sometimes too, so I think we'll be okay.




happy wednesday!

21 comments:

Doni said...

Yeah, it's fact. You two are the CUTEST.

Matt said...

Matts awesome.

his name is brilliant too.

rachel said...

aaaaand you guys are awesome. that last picture is fantastic.

Chrissy said...

Hey, post some of his craziness!..lol u went to the beach? omg, I definitely knew it was cold!..lol what were u thnkin'?

notthelifeiordered said...

haha you guys are so cute!

Ali said...

Can I make a request for you to make MORE faces like the ones above? Thanks. :)

nory said...

Aw, I love posts like this.

Also? So jealous you're by an ocean. SO SO Jealous.

That is all =)

Court said...

LOL the last picture is my favorite. You should use it for your wedding announcement! ;)

MH said...

hehehe
I tend to make weird faces. That's me, what can I do? Well, you should see some of my wedding photos... hahaha I couldnt cut them out, it's my own fault if I look like crazy sometimes.
Then again, I'm sure you're wedding album will have some pretty funny shots too!

*jimaie.marie* said...

LOL!!!!!!! I have a picture almost EXACTLY like the last one except it's taken with my mother, who had a huge hand in making me as "special" as I am today ;) It takes a special guy to love us weirdo's...either that or an equally crazy one, at least on the inside :P

The Novelista Barista said...

aweeee :) too cuteeeee!!!!!!!!!!

San said...

You two are adorable!!

Blicious said...

CUTEEEE!!!

Bayjb said...

Your wedding photos are going to be awesome. Seriously. I can't wait to take more silly photos with you next month!

reederscorner said...

You two are sooo cute! I hope I find that kind of happiness someday!

Lexilooo said...

I think you should use that last photo as your engagement photos...or use it for the save the dates when you mail those out!

J said...

You guys are adorable :)

Bogart in P Towne said...

You don't have to worry about him, just your kids.

EP said...

Hahaha, nice. Y'all are so cute together! (And I'm really thankful that I am not the only one who makes faces in photos like that...)

Julie said...

Puh-lease..

This MUST be one of the MANY reasons why he wants to be with you forever :)

Sum said...

you two are incredibly cute! Awww.... :)