Monday, May 4, 2009

A birthday, some go karts and sweet helmets.

Another weekend of birthdayness come and gone already, seriously weekends go by way too fast, especially when birthdays are involved. But who's birthday you ask? Why Matt's of course!!

Friday: I worked from home so I could help the injured fiancee (he pinched a nerve in his back, oy) a bit. So I did a ton of work and helped Matt out and it was quite nice. Later in the day we went and got my ring sized, so it's finally on the right finger and I love it! Afterwards we went over to Matt's dad's house for dinner which was fun then over to his mom's house to spend the night so Matt could sleep in a bit before his chriropractor appointment in the morning. It was a nice night in of relaxing and watching Bedtime Stories (I sort of love the cutenes of that movie).

Saturday: Woke up early and I was on my way to running errands. Seriously I went to more stores than I can count and spent way more money than I planned on, but it was totally worth it. Eventually it was time for Matt's surprise birthday party (his actual birthday is Wednesday, but nothing like a party before the big day) at K1 Go Karts. Turns out though that a couple people had accidentally spoiled the surprise and Matt knew what was happening so I was kind of mad at him for trying to rush me to the place, seriously such a nerd. But once we got there and a bunch of our friends were there it was nothing but a great time (even if I was sort of a wuss and scared a wee bit).
All the guys (minus JR) pre race


JR and some of the ladies


getting briefed on the go karts


Matt and I rockin the oh so fashionable fire masks, haha


my sister and I love those helmets


Megan's a pro driver already


Matt before his last race


Seriously, it was so much fun. We raced in two heats and got print outs of our lap times and everything and all around a great time. Even more fun they awarded medals at the end of it all, and it was hilarious.

the winners of the "losers" bracket, haha


and the winners of the winners,

oh yes Matt kicked everyone's butt



the whole racing group, woo


Seriously it was a great time (even though I came in dead last, haha). Afterwards a couple of people came back to our place to hang out, drink, eat, play the Wii, watch Kat Williams Live, all that good stuff. On top of it, I was in cahoots with my mom and she came over and decorated a bit for Matt's birthday this time.

Matt and his birthday sign


my sister's birthday present to Matt


Basically it was a great night of racing and awesomeness. Woo.

Sunday: Man waking up was hard. But Matt and I made it to my parent's house and we all trekked over to the Castaway for a birthday/engagement breakfast with Matt's dad, my aunt and uncle and my godmother that surprised me by coming up from San Diego. There was so much food it was insane, but man it was delicious.

the breakfast party


the gorgeous view


After breakfast we hung out for a bit with the family, then over to Michaela's parent's house to hang out with Matt's brother and her fam for a bit. Eventually I came home and napped and by napped I mean I passed out for like four hours, haha. Such a relaxing afternoon/night I definitely wish it had lasted longer.

And that was the weekend. Yay to birthdays!

oh and yay to interviews also, my interview with Lisa for being the Featured 20 Something Blogger is up, check it out. Woo.

How was your weekend? Did it speeed on by too?



happy monday!

15 comments:

Angela said...

Wow, that racing sure looked SERIOUS! No "Scandia" racing at that place. Fire masks, really? Haha

Anonymous said...

Looks like f-u-n! Those fire masks are very attractive! Aw, boo to Matt finding out about the surprise, but at least you didn't find out about yours beforehand, haha.

J$

Lauren said...

Yesss! I love go-carts

Deutlich said...

I wanna go kart racing SO BADLY

Amandaaa said...

happy birthday to matt! sounds like
he had quite an awesome birthday...
and all your friends got to reap the
benefits from it. never a bad thing!

i love that your mom came over
and decorated for your birthday and
his birthday. too stinkin' cute.

as usual, yesss...the weekend always
flies by. ugh.

woot woot 20 something blogger interview!

and ohhh...holla to getting to wear
the ring on the right finger now.

Virginia said...

Oooh the go karts look awesome! I've never done it. And congrats on getting the ring resized, it's officially official now haha.

Sounds like a great weekend!

heidikins said...

Happy Birthday Matt!!

Awesome Go-Karts! I love Go-Karts, absolutely love them!

xox

Auburn Kat said...

My wknd was good but if flew by too! Thankfully I only have three more days of work then a 4 day wknd!!!

Bayjb said...

Dude indoor go karting is fun!!! I love the award podium too!

reederscorner said...

WOW that sounds like one hell of a birthday! It looks like so much fun! I've never gone go carting!

*jimaie.marie* said...

how FUN does that birthday sound/look!! I love the cupcakes, i think theyre super cute! mmm, cupcakes, now I totally want some and it's all your fault LOL!
I also wanna go go karting now, i've never seen an indoor place like this, it looks rad!!
Hey, I tagged you over at my blog, come see what it's all about! :D

alexa - cleveland's a plum said...

our weekends do need to hangout - for real.

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
eda said...
This comment has been removed by a blog administrator.
John said...

WOW!!! Very funny. Go-Kart racing, it sounds very interesting and exciting, how can we not go. Everyone, The event is fantastic and friendly tooooo……..