Wednesday, August 5, 2009

Send in a doctor.

So I'm sort of half-sick, fully exhausted and in need of a doctor. And if I could request a doctor to tend to me today, these are probably the ones I'd go with:
  • Dr. Sloane.
    Yeah I don't need any plastic surgery but I wouldn't mind him hanging around my bedside all day, haha.



  • Dr. Ross.
    Yeah he can just walk around with Dr. Sloane, I won't object.



  • Dr. Yang.
    She would tell me to shut the hell up and stop my sicky whining and then I'd probably go drink some tequilla with her and all would be better.



  • Dr. Dorian.
    He would have me laughing with random scenarios as I lay sick in bed. And he'd probably bring me OJ too, which is quite nice.



  • *updated* Dr. Cullen.
    I blame the Sudafed for making me forget Dr. Cullen. He's just so nice and even though he's a vampire and all I wouldn't be upset if he made a house call with I don't know, Edward perhaps? :)


Yeah I think I'd be good with any of those doctors stopping by to take care of me. I'd also be good with just being healthy already! Come on now!


What doctor(s) would you want to make you feel better?


happy wednesday!

26 comments:

Auburn Kat said...

I need to find myself a hot doctor with a beach house!

Hope you feel better!

closetsareforclothes said...

McDreeeeaaammyyyyyyyyyyyy.
LOL.
feel better soon love. listen to some ting tings. it'll make you feel better =) <3

amanda said...

i'd have. . .

dr. carter.

dr. shepherd.

dr. o'malley.

dr. doogie howser.

FEEL BETTER, love!

Lexilooo said...

hope you feel better!

Doniree said...

Dr. Dorian. FOR SURE.

Grace said...

I'm with you on Dr. Sloane! He's the one that got me into Grey's. How can anyone resist him?

LiLu said...

Carla all the way. She knows her shit but she'll still gossip with me :-)

Julie Q said...

Hope you feel better.

and yeah. Dr. Ross, no question.

Andhari said...

I so wanna hang with Dr.Dorian all day and be with Dr.Sloane all night HAHA!

Rebekah J said...

Ugh, I am so headachey today, I need me a little Dr. Dorian and some dream sequences with voice-overs.

nory said...

I hope you feel better soon.

I second Dr. Cullen =)

Ali said...

Did you leave out McDreamy on purpose? Or do you just prefer McSteamy?

Because I would understand this if that were the case.

*jimaie.marie* said...

hahaha!!!
LOVE this post...just seeing Dr. Cullen ignited a little spark of excitement for November!!!! I think I need to watch Twilight again.
Feel better girlie <3

Lauren said...

Why yes, they can all be my doctor as well.

Hillary said...

ummm Dr. House please!

Cafe Pasadena said...

I get a feeling those quaks, uh docs, mite be a bit busy to attend 2 you. However, although I'm not a Doc but I could stop bye 2 take care of you also!

lili c said...

Oh doctor Cullen! Vampires are awesome! plus he'd take care of me better :D

brandy said...

Oh lord. Dr. Ross. No.... Dr. Carter. Yeah, when it comes to looks, I prefer ER to Grey's Anatomy. But still, I wouldn't turn Mc Dreamy away....

I hope you are feeling better love!

robynxx said...

I'd definitely have Christina Yang and Dr. Sloane with me! Ooooh, and Dr. House. Oh yes.

Get better soon!

Larissa said...

McDreamy for SURE.

Feel better, my dear.

Jessica said...

ooo Dr. McSteamy!!! I would pick him over McDreamy anyday :P

Mrs Soup said...

Totally McSteamy! And Dr. Cullen!

Especially since if I start to die, instant feel-better solution!

Jill Pilgrim said...

Dr. Ross, most definitely!

Jen said...

Hope you are feeling better. I love that you added Dr. Cullen. Too funny! I think I would have to pick McSteamy. It is a tough choice, but he is just so darn hot. I'm pretty sure that any pain or suffering I had would miraculously go away if I were in his presence. ;)

*~Dani~* said...

Oh yum. Living = Dr. Sloan; Dead = Dr. Cullen. So HOT.

Sum said...

McDreamy, for sure! By the way...I was at the beach and had some really pretty sandy feet. Somehow thought of your blog name! :)